نوشته شده توسط : Rahim

Galcott PDF Converter نرم افزاری کوچک اما کامل است که این امکان را به شما می دهد تا فایلهای PDF خود را به یکی از فرمت های قابل اجرا در نرم افزارهای Word ، Excel PowerPoint ، WordPerfect و همچنین فرمت TXT تبدیل نمایید . دیگر قابلیت Galcott PDF Converter که آن را نسبت به نسخه های مشابه متمایز می سازد امکان تبدیل فایلهای تصویری JPG و GIF ، BMP ، PNG ، TIF ، WMF ، EMF به فرمت PDF است . همچنین شما می توانید توسط این نرم افزار عکس های موجود در یک کتاب الکترونیک را استخراج کرده و به صورت جداگانه آنها را ذخیره نمایید .

 

Galcott PDF Converter v3.01 تبدیل اسناد PDF با Galcott PDF Converter v3.01

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , تبديل كننده , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Galcott PDF Converter v3 , 01 , دانلود با لینک مستقیم Galcott PDF Converter v3 , 01 , دانلود نرم افزار Galcott PDF Converter v3 , 01 , دانلود نرم افزار برای تبدیل pdf , دانلود نسخه کرک شده Galcott PDF Converter v3 , 01 دانلود نرم افزار تبدیل pdf , نرم افزار تبدیل PDF , نرم افزار تبدیل pdf به word ,
:: بازدید از این مطلب : 767
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

برنامه Sonne Video Converter با نگارش جدیدی معرفی گردید که انواع فرمت ها را با سرعت بالا و راحت به یکدیگر تبدیل می کند که می توانید آن را امتحان کنید. Sonne Video Converter یک برنامه حرفه ای برای تبدیل انواع وسیعی از فایل های ویدیوئی است. شما می توانید فرمت هایWMV to MPEG, WMV to AVI, AVI to MPEG, AVI to MP4 را بهم تبدیل کنید.
Sonne Video Converter یک گسترده وسیعی از انواع فرمت های ویدیوئی را پشتیبانی می کند که شامل AVI, MPEG, MPEG 1, MPEG 2, MPEG 4, VCD, DVD, SVCD, RMVB, RM, WMV, MOV, DIVX می باشد.
در نهایت این برنامه دارای سرعت تبدیل بالا و کیفیت عالی است ؛ که به شما لذت داشتن ویدیوئی با کیفیت عالی را می دهد. اشخاصی که با این برنامه کار می کنند قادرند تا انواع فایل های ویدئوی را به راحتی به فرمت های مختلف تبدیل کنند.

 

 conver تبدیل تمامی فرمت های تصویری با Sonne Video Converter 8.2.10.200

 



:: موضوعات مرتبط: تبديل كننده , نرم افزار مولتی مدیا , تبدیل ویدیو , تبدیل صدا , بخش گرافیک , تبديل كننده , ,
:: برچسب‌ها: تبدیل کننده فرمت های تصویری , قویترین نرم افزار تبدیل کننده فایل های تصویری , نرم افزار تبدیل کننده رایگان , نرم افزار تبدیل کننده فرمت ها ,
:: بازدید از این مطلب : 808
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

با توجه به گسترش استفاده از کتابهای الکترونیکی (Ebook) یا همان فایل های با پسوند PDF ، نیاز کاربران فارسی زبان بر اینست که بتوانند فایل های Word خود را با پسوند .doc به فایل های PDF که در Ebook ها مورد استفاده قرار میگیرند تبدیل کنند. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید متونی را که به وسیله Microsoft Office 2003 ایجاد کرده اید بدون در هم ریختگی متون و تصاویر استفاده شده ، به راحتی به یک فایل PDF تبدیل کنید . مهمترین مزیت این نرم افزار پشتیبانی از کلیه فونت های رایج فارسی میباشد که در مشابه خارجی این مساله نادیده گرفته شده است. ضمنا این نرم افزار توانایی آن را دارد که فایل های Word را علاوه بر تبدیل به PDF ، به JPEG نیز تبدیل کند.

 

word2pdf تبدیل فایل های Word به PDF با استفاده از Pishro Word 2 PDF

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , ابزارهای جالب , ابزارهای مفید , تبديل كننده , ,
:: برچسب‌ها: convert word 2 pdf , تبدیل کننده pdf , دانلود رایگان , دانلود نرم افزار , نرم افزار تبدیل word به پی دی اف ,
:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نرم افزار PdfGrabber این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به سرعت و به سادگی اسناد پی دی اف خود را به تمامی فرمتهای اصلی دیگر تبدیل نمایید. این نرم افزار از فونت اصلی به کار رفته در سند پی دی اف برای نزدیک تر شدن هر چه بیشتر نتیجه کار به صفحه بندی فایل اصلی استفاده می نماید. بااستفاده از ویرایشگر محتوای نرم افزار نیز می توان انتخاب نمود که چه بخشی از فایل پی دی اف بایستی استخراج شود ویا اینکه تمامی فایل را بصورت یکجا تبدیل نمود. کنترل از راه دور از طریق خط فرمان، پوشه های کنترل شده و واسط کاربری COM کارهای روزانه شما با اسناد را آسانتر از همیشه می نماید. لایسنس های شبکه این نرم افزار نیز قابلیت استخراج همزمان فایل های پی دی اف برای چندین کاربر را بصورت یکجا برروی یک شبکه می دهد. همچنین با استفاده از این نرم افزارمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از تصاویر سند پی دی اف بایستی استخراج گردد و یا اینکه تمامی سند را به تصویر تبدیل نمایید. همچنین این نسخه از نرم افزار برای کاربران حرفه ای نیز بخوبی مجهز گردیده است، قابلیتهای اضافی ارائه شده دراین نسخه شامل فرمتهای خروجی DXF/AutoCAD با آرایش صفحه ی دی اف، PowerPoint  و  XML، قابلیت استخراج چندین فایل پی دی اف بصور همزمان و گزینه برای کنترل از راه دور از طریق خط فرمان و یا عملکرد پوشه کنترل شده ” Monitored Folder” می باشند. می توان گفت که در حال حاضر این نرم افزار بهترین نمونه موجود در بازار برای تبدیل اسناد پی دی اف نوشته شده به زبان فارسی به فایلهای Word و غیره می باشد.

 

pdfgrabber تبدیل فرمت PDF به سایر فرمتها با پشتیبانی از زبان فارسی PdfGrabber 5.0.0.10 Pro

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , تبديل كننده , ,
:: برچسب‌ها: برنامه ویرایش pdf , تبدیل pdf به word , تبدیل فایل های پی دی اف , تبدیل کننده pdf , دانلود نرم افزار PdfGrabber , نرم افزار تبدیل فرمت پی دی اف , نرم افزار تبدیل کننده pdf , نرم افزار مبدل pdf , نرم افزار ویرایش پی دی اف , ویرایش فایل های پی دی اف ,
:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد